wesele klub mila zegrzynek
25 września 2023

Karolina i Michał – wesele Klub Mila Zegrzynek Serock

Ślub to jeden z najważniejszych dni w życiu każdej pary. To wyjątkowa okazja, by podzielić się swoją miłością i radością z najbliższymi. Dlatego warto zadbać o to, by ten dzień był niezapomniany i pięknie utrwalony na zdjęciach. A jakie może być lepsze miejsce na ślub i wesele niż podwarszawski Klub Mila Zegrzynek, który oferuje nie tylko bogatą infrastrukturę, ale też malownicze widoki nad Zalewem Zegrzyńskim?

Karolina i Michał wybrali Milę Zegrzynek na miejsce swojego wesela i nie żałowali tej decyzji. Para zdecydowała się na Restaurację Kapitańską, który znajduje się na terenie Klubu Mila. To idealne miejsce dla osób, które cenią sobie spokój, elegancję i klimat żeglarski. Wnętrza restauracji są urządzone w stylu kajut załogi, a z okien roztacza się piękny widok na marinę Klubu i jezioro.

Karolina i Michał zaprosili na wesele swoich najbliższych przyjaciół i rodzinę. Gości Klubu przywitała restauracja kapitańska, która oferuje wyśmienite dania kuchni polskiej i europejskiej. Sala bankietowa, w której odbyło się wesele, oraz parkiet były pięknie udekorowane, szczególnie podobały nam się elementy nawiązujące do żeglugi morskiej – muszelki, rozgwiazdy, tapeta na ścianie w postaci wyblakłej mapy skarbów, stare lampy, drewniane zegary czy też stery.

Wesele w Mila Klub Zegrzynek to nie jedyna uroczystość, jaką możecie tam zorganizować, jest to też świetnie miejsce na aktywny wypoczynek, czy spotkania biznesowe.

Dla osób, które lubią aktywne spędzanie czasu nad wodą, Mila oferuje wiele atrakcji. Można tu skorzystać ze sportów wodnych, takich jak windsurfing, kajakarstwo czy żeglarstwo. Obiekt dysponuje własną mariną, gdzie istnieje możliwość wypożyczenia jachtów żaglowych lub motorowych. Dla tych, którzy wolą spędzać czas na lądzie, na terenie Klubu Mila jest też plac zabaw dla najmłodszych gości klubu, boisko do siatkówki plażowej, rowery i chata grillowa.

Mila Klub Zegrzynek to miejsce, które czeka na wszystkich, którzy szukają niezapomnianego pobytu nad Zalewem Zegrzyńskim. Niezależnie od tego, czy planujesz ślub, wesele, spotkanie biznesowe czy aktywny wypoczynek, ta żeglarska marina spełni Twoje oczekiwania.

Nasze pierwsze wesele w Klubie Mila

Czułe Kadry, jako marka, istnieją od 2017 roku, a jednak nie mieliśmy okazji fotografować wesela w Klubie Mila Zegrzynek aż do czerwca 2023, pomimo tego, że mieszkamy przy tej samej ulicy! Dlaczego? Bardzo często sale polecają usługodawców, którzy mieszkają dalej. Nie mogliśmy się doczekać tego wydarzenia i cieszy nas niezmiernie, że możemy podzielić się zdjęciami stamtąd. Wiedzieliśmy w jaki sposób Mila radzi sobie na mniejszych imprezach, takich jak chrzty, ale wesele to wielkie wydarzenie logistyczne!

Karolina i Michał trafili do nas z polecenia siostry Michała, która także fotografuje śluby, ale niedługo po podpisaniu z nami umowy mieli okazję spotkać nas osobiście na dniu ślubnym, który odbywał się w kwietniu w Mili, gdzie zostaliśmy także zaproszeni jako wystawcy i reporterzy. Choć wydarzenie było dość kameralne, sprawiło, że oswoiliśmy się jeszcze bardziej z tym miejscem, co zaprocentowało na imprezie naszej Pary Młodej.

Przyjechaliśmy autem na przygotowania, choć w zasadzie moglibyśmy dojść pieszo leśną drogą (gdyby nie konieczność późniejszego przemieszczenia się do kościoła i spowrotem oraz transportu statywów do lamp), i po rozwikłaniu odwiecznej zagadki – „gdzie zaparkować”, co jest szczególnie trudne w tym miejscu i ogranicza potencjalną liczbę gości Klubu, poszliśmy do oddzielnych pokoi, gdzie szykowali się młodzi – Michał na dole, wraz z mężem świadkowej, a Karolina na górze, w doborowym towarzystwie. Pan Młody wolał nie być fotografowany w czasie ubierania – co więcej, mamy wrażenie, że to narastająca tendencja – panowie młodzi coraz rzadziej chcą być upamiętniani na swoich przygotowaniach. Za to wiele czułych kadrów powstało u Karoliny, która przygotowywała się w asyście swojej świadkowej oraz siostry.

Dalej, ruszyliśmy do miejsca, które Marta zna od dziecka, czyli do kościoła w Serocku. Zawsze z przyjemnością wracamy do tej zabytkowej budowli, aby odkrywać ją na nowo. Po powrocie na wesele w Klubie Mila Zegrzynek, przywitała nas udekorowana sala i gotowy do tańca parkiet, a obok niego stoły z przystawkami i napojami. Początkowo obawialiśmy się, że parkiet będzie za mały na ta liczbę gości, szczególnie jak jednocześnie ktoś chciałby chwycić jakąś przegryzkę, ale okazało się, że nie stanowiło to problemu.

Nasi bohaterowie dnia oczarowywali radością i swobodą, czego wyrazem była spontaniczna sesja na pomoście, zarówno we dwoje, jak i z gośćmi. Jak to dobrze, gdy weselnicy mają dystans do siebie i poczucie humoru! Może to przez to, że przebywali na świeżym powietrzu nad brzegiem Jeziora Zegrzyńskiego? Mocną stroną wesela w Klubie Mila, jest jego „nadmorski” klimat. Spędzanie czasu wśród widoku na wodę nie bez powodu sprowadza tłumy ze stolicy na aktywny wypoczynek.

Para Młoda na parkiecie bywała często i bawiła się tam znakomicie, co uwieczniliśmy na naszych czułych kadrach. Chętnie zostaniemy zaproszeni na następny ślub i wesele w Klubie Mila Zegrzynek, na życzenie każdej zainspirowanej naszymi doświadczeniami kolejnej pary młodej! Dlatego jeśli planujecie wesele w Klubie Mila, napiszcie do nas!